Beauty in a jar -

Brows forever

Igår fick jag fina bryn av härliga Bettina och Sol från Oslo Kempegrejt!! :)
Med tanke på min utbildning så är jag väldigt kräsen och låter inte vem som helst göra behandlingar på mig. Många hudterapeuter/frisörer/nagelteknologer leker duracellkaniner under alla behandlingar bara för att hinna till nästa kund. 
Men inte Bettina och Solvår. Har aldrig fått en så noggran behandling, minsta lilla prick skulle justeras hela tiden. Precis så som jag själv alltid strävade efter att jobba och så som jag önskar att alla terapeuter borde ha som mantra. Och det är ju bra eftersom jag ska leva med dessa bryn i ca 5år nu. 1-2 påfyllningar inom kort bara.
 
Bedövningssalvan fick verka ca 30min och sen ritade de upp en mall på mina bryn som riktmärke. Det gjorde nästan inte ont alls måste jag erkänna. Typ mest kittlades av den vibrerande tauteringsnålen.
Kändes absolut inte lika mycket som en vanlig tatuering! (Fick blotta min hemska tatuering, men mer om det sen....)
Tog ca 1,5h sen var jag klar. Inte ett endaste sår och knappt nån irritation heller. Inte värre än vid brynplock.
Ska bli spännande att se hur färgen blir, den ljusnar efter några dagar nämligen.
 
Så duktiga tjejer, är verkligen värt en resa till Oslo för att få så professionell behandling, jag lovar er!!
 
-------->Läs mer om Sol permanent makeup på hemsidan<--------
 
Jag ska hälsa på Solvår och Bettina på klinken i Oslo om en månad och fylla i brynen.
 
Fråga gärna om det är något ni undrar :) 
 
BTW har jag nog aldrig vart så snygg som på första bilden haha....
 
Bettina är godingen bredvid mig och Solvår står längst till höger. Härliga Emilie fick också fina bryn. Hon hade förlorat sina efter sjukdom. Kolla in Solvårs blogg för att se den fantastiska skillnaden.


------->SOL PERMANENT MAKE UP BLOGG<------
 





Direkt efter behandligen. Inte det minsta irriterad. Ligger med bedövningssalva och väntar på nästa helt spontana behandling på Klinik34.....gissa vad? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Fantastisk resultat!! :-)

2012-09-02 | 18:17:08

Gud vad fint.. Vad går ett sådant kalas på? Grymt sugen. Tror inte bloggadressen är rätt, eller är det jag som kommer in på fel?

Svar: Trycksfelsnisse var framme. www.sols.blogg.no ska det vara :) Läs mer och se priser där :)
Lina

2012-09-02 | 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback