Beauty in a jar -

Magic beans

Måste dela med mig av mitt senaste tillskott i pillerhyllan. Jag har ärligt talat nästan aldrig nån mättnadskänsla och har senaste månaderna varit extremt trött av olika anledningar. Därför gav jag dessa hyllade piller en ärlig chans, och jag överdriver inte när jag säger att de verkade redan första dagen!! Mycket piggare, äter mycket mindre och allmänt mer ork.

  • Ger intensiv energi och framkallar ett sylvasst fokus
  • Stimulerar den basala ämnesomsättningen
  • Ökar frisättningen av kroppsfett
  • Reglerar blodsockret och minskar aptiten

Ripped Hardcore innehåller en kombination av koffein, zingiber officinale, katechiner, gallussyra och chilipeppar. En ingrediensblandning som samverkar synergiskt för att åstadkomma en effektiv viktminskning.

Katechinerna från grönt te-extraktet dämpar aptiten samtidigt som gallussyran förbättrar insulinkänsligheten, chilipepparns capsinoider ökar kroppstemperaturen och därigenom energiåtgången i den basala ämnesomsättningen.

Zingiber stödjer även den en ökad termogenes, förbättrar matsmältningen och ger en ökad mättnadskänsla, medan olivbladsextraktet kan öka mängden T3, kroppens fettförbrännande hormon.

2 för 1 HÄR just nu :) 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback